۸۰ دستگاه اتوبوس آماده بازگرداندن زائران حرم امام رضا(ع) به خراسان شمالی
کد خبر: 4087732
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

۸۰ دستگاه اتوبوس آماده بازگرداندن زائران حرم امام رضا(ع) به خراسان شمالی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است.

۸۰ دستگاه اتوبوس آماده بازگرداندن زائران حرم امام رضا(ع) به خراسان شمالیمحمد مشتری در گفت و گو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: امروز آخرین روزی است که زائران حرم امام رضا(ع) برای شرکت در مراسم عزاداری از این استان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
وی افزود: اوج زمان رفت و بازگشت مسافران بین مشهد و خراسان شمالی روزهای چهارم تا هشتم مهرماه است.
مشتری ادامه داد: علاوه بر خودروهای در نظر گرفته شده، سمنان نیز استان معین خراسان شمالی است که باید از چهارم تا هشتم مهر ماه، روزی پنج دستگاه اتوبوس در صورت نیاز در اختیار این استان قرار دهد.
وی بیان کرد: برای شرکت در مراسم عزدارای رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) تعدادی از مسافران با اتوبوس و تعدادی به صورت پیاده به مشهد سفر کرده اند که برای بازگشت این افراد باید ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شود.
پیش از این حجت‌الاسلام رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرده بود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۱۰ هزار نفر از مردم خراسان شمالی در مراسم پیاده‌روی به حرم امام رضا(ع) به مناسبت شهادت این امام بزرگوار شرکت کنند.
این افراد در قالب ۱۱۰ کاروان در این مراسم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha