راه‌یابی ۲۷ کهگیلویه‌وبویراحمدی به مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4086996
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

راه‌یابی ۲۷ کهگیلویه‌وبویراحمدی به مسابقات سراسری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از راه‌یابی ۲۷ کهگیلویه‌وبویراحمدی به مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تهران برگزار می‌شود.

چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران، از راه‌یابی ۲۷ نفر از این استان به مسابقات سراسری قرآن خبر داد و اظهار کرد: 20 نفر از این تعداد در رشته‌های معارفی و ۷ نفر نیز در رشته‌های آوایی هستند.

وی با بیان اینکه نتایج رشته‌های اذان و دعاخوانی نیز هنوز اعلام نشده است، افزود: در رشته‌های آوایی در بخش آقایان، علیرضا مسیح‌پور در رشته قرائت تحقیق و مهدی شعبانی در رشته قرائت ترتیل به مرحله بعد راه یافته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در بخش بانوان نیز سکینه دستاریان در رشته قرائت تحقیق، ثریا الهی در رشته قرائت ترتیل، کلثوم رضایی در رشته حفظ بیست جزء، سیده‌صدیقه دیورخش و ناهید اژدری هم در رشته حفظ کل با دیگر رقبای کشوری خود رقابت می‌کنند.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: در رشته ترجمه نهج‌البلاغه نیز آقایان عطاالله عابدی ده بزرگ، چراغعلی ایراندوست، رحمت‌اله جلیل‌فر، میلاد ایراندوست و ابوالحسن مؤمن‌نژاد و بانوان سیده نرجس نامی عنا، مریم آبرومندنیا، سیده‌طاهره افراه، مینا رزمجو، فاطمه صداقتی، لیلا رحیمی و سیده مریم عابدی به مرحله بعدی راه یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha