اجرای طرح «مهر معمرین» در سنندج
کد خبر: 4086260
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

اجرای طرح «مهر معمرین» در سنندج

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان از اجرای طرح «مهر معمرین» خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶۸ نفر از معمرین تحت پوشش مرکز خدمات استان حوزه علمیه کردستان شرکت کردند.

علی حسینی‌فر، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان

حجت‌الاسلام علی حسینی‌فر، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اجرای طرح «مهر معمرین» خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶۸ نفر از معمرین تحت پوشش مرکز خدمات استان حوزه علمیه کردستان به همراه خانواده‌هایشان شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح شرکت‌کنندگان در یک اردوی فرهنگی، آموزشی یک روزه حضور یافتند، افزود: از تعداد شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی ۵۰ خانواده اهل سنت شهر سنندج بودند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان تکریم از معمرین را واجب دانست و تأکید کرد: سپاسگزاری از زحمات عالمانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال‌های عمر خود را با توکل به خداوند متعال و کوله باری از تجربه در جهت تعلیم علم و عمل و ترویج مکتب اهل بیت(ع) گذرانده‌اند علاوه بر ثبت برگ زرینی در کارنامه عمر با برکت خویش باعث آثار و برکات فراوانی در منطقه و اجتماع می‌شود.

وی به برگزاری این اردو در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج اشاره و بیان کرد: در این اردو برنامه‌های آموزشی و فرهنگی متنوعی برگزار شد. همچنین برای آشنایی بهتر و جامع‌تر مستمری بگیران با فعالیت‌های مرکز خدمات توضیحاتی ارائه شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌فر در پایان یادآور شد: به دلیل اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در این اردو را افراد مسن تشکیل می‌دادند، از طرف مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان به هر خانواده یک دستگاه فشارسنج نیز اهدا شد.

انتهای پیام
captcha