اعلام اسامی متسابقین گیلانی راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات اوقاف
کد خبر: 4085871
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

اعلام اسامی متسابقین گیلانی راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان از اعلام اسامی متسابقین استان برای شرکت در مرحله مقدماتی بخش آوایی(رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم) چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری اوقاف خبرداد.

محمدمهدی قربانیان رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف گیلان

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از اعلام اسامی متسابقین استان برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات سراسری اوقاف خبرداد و اظهار کرد: امسال چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سه دسته تقسیم‌بندی شده که شامل بخش مسابقات قرآن یا آوایی(رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم)، بخش نغماتی(مدیحه‌سرایی، دعاخوانی و اذان) و بخش معارفی(تفسیر عمومی، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه) می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر سهمیه حضور متسابقین گیلانی بخش آوایی برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات کشوری قرآن ابلاغ شده است؛ ضبط تصویری رشته‌های آوایی قرآنی از 15 تا 30 مهرماه انجام می‌‌گیرد که داوری این رشته‌ها در مرحله مقدماتی از 21 تا 26 آبان‌ماه به صورت متمرکز توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

قربانیان با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، گفت: مرحله مقدمانی رشته‌های آوایی به صورت ضبط تصویری اجرای شرکت‌کنندگان خواهد بود که از ۱۵ تا 30 مهرماه برنامه‌ریزی و اعلام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان تصریح کرد: مرحله نهایی بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیز در بازه زمانی ۲۷ دی تا یکم بهمن‌ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود.

اسامی برگزیدگان گیلانی رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ 20 جزء در دو بخش بانوان و آقایان به پیوست زیر اعلام شده است.

اعلام اسامی متسابقین گیلانی راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات اوقاف/جمعهاعلام اسامی متسابقین گیلانی راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات اوقاف/جمعه

انتهای پیام
captcha