معرفی راه‌یافتگان خوزستانی به مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4085622
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

معرفی راه‌یافتگان خوزستانی به مسابقات سراسری قرآن

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در اطلاعیه‌ای نفرات راه یافته به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را معرفی کرد.

مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از خوزستان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در اطلاعیه‌ای نفرات راه یافته به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را معرفی کرد.

در این اطلاعیه اسامی برگزیدگان رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شده است. اسامی راه‌یافتگان خوزستانی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن به شرح زیر است:

رشته قرائت تحقیق

عدنان مومنین

صالح دغاغله

خلیل سواری

علی حزبیان

سید جاسم موسوی

قرائت تحقیق بانوان

 عذرا صبری نژاد

معصومه آلبوغبیش

ترتیل آقایان

رحیم شریفی

ترتیل بانوان

زهرا لویمی

سنا منبوهی

نزیهه جنامی

حفظ کل آقایان

اسحاق زویدات

ابراهیم ربیهاوی

عبدالله میاحی

علیرضا سامری

حفظ کل بانوان

هاجر رخیصی

فائزه جلالی

فاطمه پنبه دانه زاده

حفظ ۲۰ جزء آقایان

احمد علی روحانی نژاد

حفظ ۲۰ جزء بانوان

رقیه خزعلی زاده

گفتنی است، مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن، نیمه دوم مهر به صورت ضبط تصویری با حضور ناظران اجرایی و اساتید حفظ (استاد راهنما) که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعزام می‌شوند و با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها ضبط خواهد شد.

داوری این مرحله اواخر آبان به صورت پخش فایل‌های ضبط شده متسابقین در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز به صورت حضوری در اواخر دی  به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha