آمادگی سازمان ترافیک جهت میزبانی از مراسم اربعین
کد خبر: 4085404
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

آمادگی سازمان ترافیک جهت میزبانی از مراسم اربعین

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام آمادگی کامل در میزبانی از مسافرین اربعین در روزهای منتهی به مراسم از اقصی نقاط ایران، از پشتیبانی مراسم جاماندگان اربعین در شهر قم خبر داد .

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده، مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: از روزهای نخست شهریور که مسافرین عزیز کربلا و مراسم اربعین به صورت هیأتی و یا شخصی قصد عزیمت به مرزهای غربی کشور را داشتند، زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) نیز معمولاً جز برنامه آن‌هاست که افزایش ترافیک پارکینگ‌های عمومی سطح شهر از ابتدای شهریور گواه این موضوع بوده و سازمان ترافیک به عنوان ناظر فعالیت‌ها و ارائه خدمات پارکینگی به زائرین تمام ظرفیت خود را در این خصوص به خدمت گرفته است.

وی افزود: نظارت بر شیفت‌بندی و حضور ناظر مقیم در هر پارکینگ و تأمین نیروی کافی توسط پیمانکار، نظافت پارکینگ‌ها ، بازدید از امکانات ایمنی و اطفاء حریق، تجهیز پرسنل پارکینگی به لباس متحدالشکل، نظارت بر نحوه تعامل با زائرین و استفاده‌کنندگان از پارکینگ و حضور دائمی ناظر سازمان ترافیک در پارکینگ‌ها از مجموع اقدامات این سازمان در ایام به شمار می‌آید.

مدیر عامل سازمان ترافیک گفت: در خصوص مراسم جاماندگان اربعین نیز باتمامی امکانات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خدمت شهروندان عزیز خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه ظرفیت خروجی‌های پارکینگ‌ها افزایش یافته افزود: در برگزاری مراسم مورد اشاره ظرفیت پارکینگ‌ها به صورت منظم و قطره‌ای تکمیل ولی پس از پایان مراسم به صورت یکباره تخلیه خواهد شد.

شعبان‌زاده یادآور شد: از شهروندان عزیز درخواست داریم که در مرحله تخلیه خودروها از پارکینگ‌ها، صبوری لازم را به خرج داده و با عوامل پارکینگ همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha