اعلام مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سمنان
کد خبر: 4084746
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

اعلام مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از مشخص شدن مسیرهای پیاده روی اربعین جاماندگان حسینی در استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سایر نقاط کشور از صبح روز اربعین برگزار خواهد شد.

اعلام مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، امروز، 20 شهریور، در جمع خبرنگاران با اشاره به مسیرهای راهپیمایی اربعین جاماندگان حسینی در استان گفت: در شهر شاهرود این راهپیمایی از سه راه مجن تا بسطام امامزاده سید ابوالقاسم (ع) برگزار که سخنرانی، موکب‌های پذیرایی، روضه خوانی، نماز جماعت از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه در سمنان این مراسم از میدان امام رضا (ع) تا مصلای امام (ره) برگزار می‌شود  افزود: سخنرانی، مداحی، پذیرایی، روضه‌خوانی از جمله برنامه‌های محوری این روز در سمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در دامغان از فردوس رضا تا امامزاده جعفر ورکیان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مجری این مراسم که از صبح تا ظهر روز اربعین برگزار خواهد شد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است و در آن روضه‌خوانی، سخنرانی، موکب‌ها، مرثیه‌سرایی و تدارک دیده شده است.

عبدالهی با تأکید بر اینکه اداره تبلیغات اسلامی گرمسار مراسم پیاده‌روی جاماندگان حسینی را از گلزار شهدا تا امامزاده اسماعیل تدارک دیده متذکر شد: سخنرانی مذهبی، روضه‌خوانی، موکب‌ها و … از جمله این برنامه‌هاست و مراسم مشابهی در میامی از میدان عاشورا تا گلزار شهدا با همراهی مردم متدین این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ پیاده‌روی اربعین جاماندگان در مهدی‌شهر از میدان امام رضا (ع) تا گلزار شهدا همزمان با صبح اربعین، در سرخه از میدان آزادی تا امامزاده لاسجرد و در بیارجمند از چهار راه امام علی (ع) تا گلزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد که همه این برنامه‌ها با سخنرانی، مداحی، مرثیه سرایی همراه خواهند بود.

انتهای پیام
captcha