آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد
کد خبر: 4084130
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد

مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزاده سید نصرالله یزد آغاز شد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز، 17 شهریورماه در امامزاده سید نصرالله یزد آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: در این دوره از مسابقات 61 نفر از بانوان و 42 نفر از آقایان در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و حفظ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی ادامه داد: سعید فیاض در حوزه وقف و ابتدا، محمدرضا ستوده‌نیا در حوزه تجوید، حسن مختاری در حوزه لحن، علی‌اکبر کاظمی در حوزه صوت، امیر میرجلیلی در حوزه حفظ در گروه آقایان به داوری این دوره از مسابقات می‌پردازند.

میرجلیلی افزود: همچنین حمیده تجملیان در حوزه وقف و ابتدا، اعظم اسکندری در رشته تجوید، فاطمه باقریان در حوزه صوت، مهدیه ناصرپور در حوزه لحن، زهرا محمدی در حوزه حسن حفظ و مرضیه میرحسینی در بخش مفاهیم در گروه بانوان داوری خواهند کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات در روز جمعه با حضور 48 دعاخوان، 30 نفر از  آقایان در رشته اذان و سه گروه تواشیح آقایان و دوگروه بانوان ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: قبلاً اختتامیه مسابقات مدت‌ها بعد از برگزاری مرحله استانی برگزار می‌شد اما امسال اختتامیه در رشته‌های قرائت و حفظ همان روز پس از مسابقات با حضور مسئولان برگزار و برترین‌ها جوایز خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha