ثبت‌نام ۵۰ نفر از خانواده طلاب گلستانی در پنجمین جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 4083981
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

ثبت‌نام ۵۰ نفر از خانواده طلاب گلستانی در پنجمین جشنواره قرآن و عترت

معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان با بیان اینکه ثبت‌نام در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت حوزه‌های علمیه تا ۳۰ شهریورماه ادامه دارد گفت: تاکنون ۵۰ نفر از خانواده طلاب گلستانی در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

پنجمین جشنواره قرآن و عترت حوزه های علمیهحجت‌الاسلام احمد اشرفی، معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان گفت: تاکنون 50 نفر از خانواده طلاب گلستانی در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت حوزه‌های علمیه ثبت‌نام کردند.

معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان با بیان‌ اینکه این جشنواره شامل طلاب و فرزندان و همسران طلاب در سطوح مختلف است، تصریح کرد: این جشنواره به صورت بین‌المللی است که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و نهاد‌های حوزوی گلستان به عنوان پشتیبان و دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بخش اجرایی این جشنواره را برعهده دارد.

حجت‌الاسلام اشرفی به بخش‌های آموزشی این جشنواره شامل قرائت‌، ترتیل، حفظ، مفاهیم و تدبر در قرآن اشاره کرد و گفت: در این جشنواره قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر، صحیفه سجادیه، کتابخوانی و نقاشی از بخش‌های مسابقه‌ای این جشنواره است که به رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات جوایز نفیس همراه با گواهینامه اهدا می‌شود.

معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گلستان با بیان اینکه ثبت‌نام در این جشنواره از 15 شهریور آغاز شده و تا 30 شهریور ادامه دارد، افزود: علاقه‌مندان و خانواده‌های طلاب می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به سایت مرکز خدمات به نشانی www.csis.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha