اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه در سال ۱۴۰۱ به ساخت پارکینگ
کد خبر: 4083775
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه در سال ۱۴۰۱ به ساخت پارکینگ

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه به پارکینگ خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱، ۶۰ میلیارد تومان به ساخت پارکینگ و ۴۰ میلیارد تومان به تملک برای پارکینگ اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری سید محمدحسین دهناد در سخنانی، به اولویت مدیریت شهری برای ساخت پارکینگ در سال ۱۴۰۱ اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری تأمین پارکینگ موردنیاز شهر است.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه به پارکینگ خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱، ۶۰ میلیارد تومان به ساخت پارکینگ و ۴۰ میلیارد تومان به تملک برای پارکینگ اختصاص پیدا کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم، سه پروژه مهم در حوزه پارکینگ در سال ۱۴۰۱ را مطرح کرد و گفت: امسال ۶۰ میلیارد تومان برای احداث پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) در نظر گرفته‌ایم که طراحی آن به پایان رسیده و عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین ۴۰ میلیارد تومان نیز برای تملک پارکینگ در نظر گرفته‌شده که با بررسی‌های انجام‌شده زمین انتخاب و خریداری می‌شود.

دهناد از اتمام ساخت پارکینگ در تقاطع خیابان آذر و عماریاسر خبر داد و گفت: پروژه  تقاطع خیابان آذر و عمار یاسر با ۴۰۰ فضای پارک و بیش از ۹۵ درصد پیشرفت مراحل پایانی خود را سپری کرده و اگر مشکلات آن حل شود به زودی افتتاح می‌شود.

وی به اجرای عملیات عمرانی پارکینگ شرقی نیز اشاره کرد و یادآور شد: در صورت آغاز عملیات عمرانی پارکینگ شرقی و فعال شدن کارگاه، محدودیت‌هایی برای پارک خودروها ایجاد می‌شود؛ فضای مجاور مجتمع زمزم و ناشران که در اختیار شهرداری است، به عنوان جایگزین پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha