آغاز ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن حوزه‌های علمیه + تیزر
کد خبر: 4083715
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

آغاز ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن حوزه‌های علمیه + تیزر

ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهاد‌های حوزوی آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با مشارکت سازمان دارالقرآن‌ الکریم و نهاد‌های حوزوی، صبح امروز 15 شهریورماه با حضور حجج اسلام روح‌الله حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، سیدرضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و نیز نمایندگان نهاد‌های حوزوی کشور آغاز و از تیزر این جشنواره رونمایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی، مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌ الکریم در همین راستا گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) حوزه‌های علمیه با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روزرسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب در مقاطع سنی مختلف و با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت حوزه‌های علمیه تصریح کرد: بخش‌های آموزشی این جشنواره شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، مفاهیم و تدبر در قرآن کریم، به‌صورت حضوری و غیر حضوری است. در پایان به نفراتی که حائز حد نصاب نمرات لازم شوند، گواهینامه رسمی و معتبر از سازمان دارالقرآن‌ الکریم اعطا می‌‌شود.

شفیعی اظهار کرد: همچنین بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر، صحیفه سجادیه، کتابخوانی و نقاشی است که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. در پایان رتبه‌های برتر مرحله استانی، به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌ الکریم در پایان اظهار کرد: خانواده طلاب حوزه‌های علمیه کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی www.telavat.ir و WWW.CSIS.IR نسبت ثبت‌نام خود اقدام کنند. همچنین کانال اطلاع‌رسانی به نشانی @csis_quran در پیام‌رسان ایتا به این جشنواره اختصاص داده شده که شرکت‌کنندگان می‌توانند اطلاعات لازم را از این طریق دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha