بهر‌ه‌مندی بیش از 7 هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد قم
کد خبر: 4083402
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

بهر‌ه‌مندی بیش از 7 هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد قم

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: در پنج ماهه نخست امسال هفت‌ هزار و 435 دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد از ۳۶۵ میلیون تومان خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند.

سیدمحسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سیدمحسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به اینکه در حال حاضر شش هزار و ۹۰۵ دانش‌آموز و ۵۳۰ دانشجو و طلبه، تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند، اظهار کرد: خدماتی که در حوزه فرهنگی این نهاد در استان قم به این افراد ارائه می‌شود شامل پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، شهریه دانشجویان و طلاب تحت حمایت، آموزش مهارت‌های زندگی، بصیرت‌افزایی، اردو و خدمات فرهنگی، آموزشی و تربیتی است.

وی از پرداخت بیش از ۷۰ میلیون تومان شهریه دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان نیز به ۹۷۵ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت خدمات فرهنگی ارائه شد.

صالحی با اشاره به برگزاری دوره‌های آگاه‌سازی و آموزش مهارت‌های زندگی، اظهار کرد: این دوره‌های کارگاهی و کاربردی، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه با اعتباری بیش از ۹۰ میلیون تومان برای سه هزار و ۳۲۰ مددجو برگزار شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم ارائه بیش از ۳۵۰ مشاوره تخصصی مددجویان با کمترین هزینه ممکن را از نقاط قوت این حوزه دانست و یادآور شد: در پنج ماهه نخست امسال ۱۷۰ نفر نیز از اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی این نهاد بهره‌مند شدند که برای این اردوها ۱۰۸ میلیون تومان هزینه شد.

انتهای پیام
captcha