بزرگترین خدمت ترویج قرآن در جامعه است
کد خبر: 4083206
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

بزرگترین خدمت ترویج قرآن در جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از نکات منفی که مسئولین از آن غافل هستند خدمت قرآنی است و باید گفت بزرگترین خدمت ترویج قرآن در جامعه است و کاری که در جامعه پیوست قرآنی نداشت بیهوده خواهد بود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن در مرحله استانی در تالار انتظار کرمانشاه، اظهار کرد: قرآن برای تمامی مراحل زندگی انسان برنامه دارد و هر کجا از قرآن دور شویم ضرر کرده‌ایم و می‌توانیم با رهنمود‌های آن جامعه را بیمه کنیم.

وی با بیان اینکه تنها ارتباط زبانی با قرآن کافی نیست و باید تدبر در آن انجام شود، افزود: باید یک مطالبه از طرف جامعه قرآنی وجود داشته باشد تا متخصص قرآنی در جایگاه مناسب خود قرار گیرد و برای نیل به این مقصود باید افراد و مسئولین قرآنی با یکدیگر همکاری داشته باشند و بر این اساس مشکلات را حل کنند.

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ قرآنی به ما می‌گوید تا در برابر دشمنان محکم بیاستیم تا خداوند یاری‌کننده ما باشد، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیاری دیگر به قرآن متوسل شده و همیشه قرآن با خود همراه داشتند و اینگونه مسیر شهادت را برای خود رقم زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: پیام مسابقات قرآن برای همه است و آن اینکه تمام دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی خادم قرآن باشند.

انتهای پیام
captcha