کرسی تلاوت قرآن کریم در بابلسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4083189
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

کرسی تلاوت قرآن کریم در بابلسر برگزار می‌شود

مسئول مجمع قاریان قرآن شهرستان بابلسر از برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور احمد ابوالقاسمی، قاری و داور بین‌المللی کشور در بابلسر خبر داد.

کرسی تلاوت قرآنحجت‌الاسلام جعفر طالقان غفاری، مسئول مجمع قاریان قرآن شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با ارائه این مطلب که بابلسر از قاریان قرآنی برجسته استانی، کشوری و بین‌المللی برخوردار است، گفت: مجمع قاریان قرآن شهرستان بابلسر فعالیتش را از اوایل سال 1400 در این شهرستان آغاز کرد و تاکنون بیش از 13 محفل کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و بین‌المللی در سطح شهرستان بابلسر برگزار کرده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های قرآنی این مجمع می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و کلاس‌های تجوید و صوت و لحن در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان اشاره کرد، که از زمان تأسیس مجمع تا کنون در حال برگزاری است.

غفاری با بیان اینکه در طول سال از سوی مجمع اعزام قاریان در ایام و مناسب‌های مختلف دینی، مذهبی و ... به محافل و نشست‌ها در سطح شهرستان را در دستور کار داریم، ادامه داد: مجمع جهت رشد، ارتقا و برنامه‌ریزی در شهرستان نشست‌ها و دیدارهایی با ائمه جمعه شهرهای بابلسر، بهنمیر و هادی شهر و مسئول اداره تبلیغات اسلامی بابلسر و ... داشته است که در آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام طالقان غفاری با ارائه این مطلب که محفل کرسی تلاوت قرآن کریم، با حضور قاری و داور بین‌المللی قرآن استاد حاج احمد ابوالقاسمی برگزار خواهد شد، افزود: این محفل کرسی تلاوت همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با اجرای قاری ممتاز کشور مهدی شالیکار و اجرای تواشیح‌خوانی و هم‌خوانی گروه آمین بابلسر و همچنین با حضور قاریان برجسته قرآن بابلسری هفدهم شهریور ماه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha