شیراز؛ میزبان مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان»
کد خبر: 4083131
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

شیراز؛ میزبان مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان»

مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» طی روزهای 12 تا 15 مهرماه سال جاری با رقابت بیش از 100 نفر به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

مسابقات قرآنی «مدهامتان»به گزارش ایکنا از فارس، دومین جلسه ستاد اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور با حضور دبیر این مسابقات امروز، 13 شهریورماه به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در شیراز برگزار شد.

مجتبی میرزایی‌نسب،  دبیر مسابقات قرآنی مدهامتان کشور در این نشست گفت: بالغ بر یکصد نفر از اعضای قرآنی کانون‌های مساجد در دو بخش بانوان و آقایان در شیراز رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به رشته‌های مرحله کشوری مسابقات، افزود: در بخش آقایان مسابقات در رشته قرائت تقلیدی و تحقیق، اذان، ترتیل و حفظ کل برگزار خواهد شد و بانوان نیز در رشته‌های حفظ کل، قرائت و ترتیل به رقابت می‌پردازند.

مدیر فرهنگی، اجتماعی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور یادآور شد: 10 داور از اساتید و داروان سطح یک داوری کشور این مسابقات را داوری می‌کنند ضمن اینکه ناظر ستاد عالی مسابقات قرآن کریم کشور نیز در زمان برگزار مسابقات حضور خواهند داشت.

وی بهره‌مندی شیراز از وجود با برکت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) را یکی از دلایل انتخاب شیراز برای میزبانی مسابقات قرانی مدهامتان دانست و گفت: امسال پانزدهمین دوره از مسابقات در شیراز برگزار می‌شود و شانزدهمین دوره مسابقات نیز آغاز خواهد شد.

میرزایی‌نسب همچنین از تشکیل پنج کمیته در راستای اجرای باشکوه مسابقات خبر داد و بیان کرد: کمیته‌های اسکان و پذیرش، مسابقات و داوری، مالی و پشتیبانی، اجرایی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تشکیل و موارد مربوطه بررسی و تبادل نظر شده است.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند اجرا و امور پیگیری شده پرداخت و گفت: مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» از 12 تا 15 مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha