هزینه‌‌کرد ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های خوداشتغالی به مددجویان اشنویه
کد خبر: 4082935
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

هزینه‌‌کرد ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های خوداشتغالی به مددجویان اشنویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه گفت: امسال ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۳۹ طرح‌ خوداشتغالی مددجویان این شهرستان هزینه شده است.

اشتغالزایی مددجویانسامان چیانه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های این کمیته برای ایجاد اشتغال اظهار کرد: ۱۳۹ طرح مختلف امسال در این شهرستان برای ایجاد اشتغال مددجویان اجرا شده است، این تعداد طرح خوداشتغالی با صرف ۱۱۷ میلیارد ریال اعتبار راه‌اندازی شده که با آغاز به کار آنها برای ۲۵۳ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا به مددجویان و در راستای توانمندسازی، خودکفایی و اشتغال‌زایی مددجویان در حوزه‌های کشاورزی، دام‌پروری، تولید فرش دستباف، خیاطی، صنعت، خدمات و اصناف صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام (ره) اشنویه ادامه داد: سال گذشته نیز ۱۲۶ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان متقاضی و واجد شرایط در این شهرستان پرداخت‌ شده است.

چیانه تاکید کرد: مددجویان برای فراگیری حرفه‌های مختلف در دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت به مراکز فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند تا با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های لازم را در زمینه فعالیت در یک نوع شغل فرا گیرند.

 

انتهای پیام
captcha