برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه‌های دعوت به نماز» در منطقه سوم نداجا + عکس
کد خبر: 4082528
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه‌های دعوت به نماز» در منطقه سوم نداجا + عکس

کارگاه آموزشی «شیوه‌های دعوت به نماز» ویژه کارکنان و خانواده‌های نداجا به همت قرآن، عترت و نماز عقیدتی سیاسی منطقه سوم نبوت کنارک برگزار شد.

کارگاه آموزشی آشنایی با نمازبه گزارش  ایکنا، نخستین کارگاه آموزشی «شیوه‌های دعوت به نماز» به همت قرآن، عترت و نماز عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کنارک و با همکاری ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان با تدریس حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، کارشناس دینی و معارفی ویژه کارکنان  پایور  و کارکنان وظیفه در مسجد حضرت امام علی(ع) این منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی در این کارگاه آموزشی با اشاره به شیوه‌های جذب فرزندان به نماز،  گفت: در مرحله اول باید خودمان جایگاه نماز را بشناسیم و به تاثیرات معنوی آن در زندگی پی ببریم تا با اندوخته بیشتری در صدد انتقال مفاهیم آن به فرزندانمان باشیم. 

این کارشناس دینی و معارفی با اشاره به اینکه ظهور عملی نماز در رفتار انسان از بدو تولد تا تکامل دوران حیات و دنیای پس از مرگ تاثیرگذار است، افزود: هنگامی که بتوانیم ذهن و قلب را با هم پیوند دهیم، باعث تعمیق اعتقاد در کودکان و نوجوانان می‌شویم.

حسینی ادامه داد: مردم دنبال آرامش هستند اما در آسایش دنبال آرامش می‌گردند درحالی كه دائما دچار غم، اندوه و استرس هستند و باید به این نکته توجه کنند که خداوند متعال می‌فرماید مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم، لذا باید بیشتر به مسئله نماز اهمیت داد و با خواندن نماز اول وقت و نماز صحيح به همه چیز در دنیا و آخرت، خواهیم رسید و سعی کنیم تا ارتباط با خداوند را به صورت ساده وروان و به زبان فرزندان به آنان منتقل کنیم.

یادآور می‌شود، در پایان این کارگاه از تعدادی از نمازگزاران نمونه به عنوان الگوی موفق ترویج فرهنگ نماز با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha