پاسخ‌‌گویی به شبهات مختلف در فصلنامه علمی تخصصی «پاسخ»
کد خبر: 4082512
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

پاسخ‌‌گویی به شبهات مختلف در فصلنامه علمی تخصصی «پاسخ»

مسئول نشریه «پاسخ» با اشاره به انتشار فصلنامه علمی تخصصی «پاسخ» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه بیان کرد: تاکنون ۲۷ شماره از این مجله تخصصی به چاپ رسیده و در آن سعی شده است به شبهات روز پاسخ داده شود.

به گزارش ایکنا از قم،حجت‌الاسلام حمید کریمی، مسئول نشریه «پاسخ» مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های علمیه در اولین کارگاه آموزشی مدیریت شبهه‌شناسی و گفتمان‌سازی که به همت این مرکز و در مجتمع آموزشی و فرهنگی نجمه خاتون جمکران برگزار شد، به معرفی نشریات مختلف مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه پرداخت و اظهار کرد: این مرکز در ابتدا مجله‌ای با عنوان «صباح» را به تألیف و انتشار رساند که تا ۱۹ شماره چاپ شد.

وی با اشاره به انتشار فصلنامه علمی تخصصی «پاسخ» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه افزود: این مجله نیز مانند مجله صباح، اما در سطح بالاتری به پاسخ‌دهی به شبهات می‌پردازد و تاکنون ۲۷ شماره آن به چاپ رسیده است. در این فصلنامه سعی می‌شود به شبهات روز پرداخته شود.

کریمی بیان کرد: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه اخیراً مجله‌ای را با موضوع «شبهه» راه‌اندازی کرده است که در آن به ابعاد مختلف شناختی شبهه و راهکارهای مواجهه با آن پرداخته می‌شود.

وی گفت: همه طلاب و مجموعه‌های حوزوی باید به گفتن و نوشتن در سطوح مختلفی همچون کتاب، رساله، مقاله و یا حتی یادداشت عادت کنند.

مسئول نشریه «پاسخ» مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه در پایان اظهار کرد: تسریع در پاسخگویی به شبهات در مدل های مختلف عرضه، یکی دیگر از موارد ضروری در مواجهه با شبهات است که باید طلاب و روحانیون به کسب مهارت‌های مرتبط با آن بپردازند.

انتهای پیام
captcha