افتتاح یک مدرسه 15 کلاسه در میاندوآب
کد خبر: 4082481
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

افتتاح یک مدرسه 15 کلاسه در میاندوآب

مدرسه 15 کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت هفته دولت چهار پروژه تولیدی، خدماتی و آموزشی با حضور رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی 10 شهریور در میاندوآب به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها افتتاح مدرسه 15 کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی بود که این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۴۹۷ مترمربع  با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

همچنین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی به مجتمع هفت روستای جعفرآباد، چلیک، قره‌پاپاق، نبی‌کندی، تپه‌رش، حیران و قلعه بزرگ با اعتبار بالغ بر 120 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی در این روز بود که خط انتقال اجرا شده در این طرح هفت کیلومتر است، این روستاها شامل چلیک، است که با افتتاح این طرح، یک هزار و  ۲۸۷ خانواه بالغ بر سه هزار و ۹۶۲ نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

کلنگ‌زنی احداث کارخانه تولید کنسانتره و پوره میوه در میاندوآب با ظرفیت تولید پنج هزار در سال در اراضی شرکت تعاونی تولید روستایی زرینه رود میاندوآب با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی بود که با بهره‌برداری از آن برای ۶۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

کلنگ‌زنی احداث بازارچه صنایع دستی در زمین‌های واگذاری شهرداری میاندوآب به مساحت دوهزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هم آخرین طرح بود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha