«صادق» برای آب جان داد
کد خبر: 4082461
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

«صادق» برای آب جان داد

اعضای پیکر سیدصادق حسینی وردنجانی که چندی پیش پس از چهار شبانه‌روز کار مستمر و بی‌خوابی در بازگشت از محل کار خود در خط آبرسانی فدک دچار سانحه رانندگی و ضربه مغزی شده بود، روز گذشته اهدا شد.

اهدای عضو

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سیدصادق حسینی وردنجانی، اعضای پیکر جوان فداکار اهل وردنجان از توابع شهرستان بن که چندی پیش پس از چهار شبانه روز کار مستمر و بی‌خوابی در راه بازگشت از محل کار خود، براثر خستگی دچار سانحه رانندگی و مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده وی برای اهدا به بیماران نیازمند اهدا شد.

این جوان ۳۵ ساله که یکی از جوشکاران خط پدافندی انتقال آب به شهرکرد بود، پس از چهار شبانه روز تلاش مداوم، در برگشت به منزلش در وردنجان  در سانحه‌ای دچار مرگ مغزی شد و با رضایت خانواده وی، اعضای این جوان فداکار برای نجات جان بیماران اهدا شد.

بر اساس اعلام پانته‌آ رمضان‌نژاد، مسئول تیم فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، در هشتمین عمل جداسازی اعضا در استان، اعضای پیکر مرحوم حسینی جداسازی و کبد وی به شیراز منتقل شد.

خط انتقال آب اضطراری از طرح فدک با دبی ٢٠٠ لیتر بر ثانیه، یکی از خطوط پدافندی انتقال آب برای تأمین آب شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری است.

در پی درگذشت قهرمانانه این جوان فداکار، احمد رفیعی وردنجانی، شاعر آیینی استانمان، سروده‌ای را تقدیم روح بلند این مرحوم کرده است که در ادامه تقدیم مخاطبان گرامی ایکنا می‌شود.

وقف مسیر پاک خدمت بود جانش
لبریز احسان بود قلب مهربانش

رفتارِ «صادق» بود عمری صادقانه
هرگز نشد آزرده یک تَن از بیانش

چون نام فامیلش «حسینی» بود راهش
مرد فُتوت بود همچون دودمانش

کوشید در تامین آب شُرب و آخر
قاتوق به خون شد در دل این قصه نانش

مردم از او جز خیر و جز خوبی ندیدند
آسوده بادا در جوار حق، روانش

هر گل که در گلشن صفایی بیش از اوست
گلچین دوران می‌دهد کمتر امانش

پایان راهش هست آغازی دوباره
زنده‌ست در جان و تن هم میهنانش

هر کس که خود را وقف راه عاشقی کرد
پایان نخواهد داشت هرگز داستانش

او خادم ارباب بود و بهرمند است
از لطف او چون خادمان آستانش

انتهای پیام
captcha