حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مأموريتی همگانی است
کد خبر: 4082148
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مأموريتی همگانی است

سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی مأموريت و مسئوليتی همگانی است.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، روز گذشته، هشتم شهریورماه، در گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، با حضور در منزل شهیدان هاشم خدایی و شمس‌الدین فرهادی یاد و خاطره شهدای گران‌قدر را گرامی داشته و با آرزوی صبر و بردباری، ملاقات با خانواده معظم شهدا را فرصتی برای عرض ارادت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان عنوان کرد.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه شهادت فیض عظیمی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، افزود: حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی ماموريت و مسئوليتی همگانی است.

وی تصریح کرد: سند عزت و سربلندی کشور با شهادت و ایثارگری‌های فرزندان مؤمن و با اخلاص کشور امضا شده و امروز وظیفه ماست با عمل به مسئولیت‌های خود، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر بایستیم.

سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: رزمندگان اسلام و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سربازان رژیم بعثی عراق و مزدوران دیگر كشورها كه توسط ابر قدرت‌ها به تجهیزات روز مجهز شده بودند، مقاومت و ایستادگی كردند.

گفتنی است؛ در پایان هر یک از این دیدارها که با همراهی جمعی از کارکنان کانون استان انجام گرفت، لوح تقدیری به‌رسم یادبود از سوی سرپرست کانون استان به خانواده معظم این ‏شهیدان تقدیم شد‎.‎

انتهای پیام
captcha