فرامین رهبر انقلاب قطب نمای دولت انقلابی است
کد خبر: 4082054
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
استاندار آذربایجان‌شرقی:

فرامین رهبر انقلاب قطب نمای دولت انقلابی است

استاندار آذربایجان‌شرقی، کارنامه یک ساله دولت را موفقیت آمیز خواند و اظهار کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب همواره قطب نمای دولت انقلابی است تا مسیر دولت رجایی و باهنر که همان شیوه خدمت به آحاد مردم است، طی شود.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌ شرقی، امروز، هشتتم شهریورماه، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در مصلی اعظم امام خمینی(ره) گفت: با وجود اینکه یک سال از عمر دولت سیزدهم بسیار به سرعت گذشت، اما در طول این مدت کوتاه نشان داده که دولت کار، کرامت، انقلابی و مردمی بر سر عهد خود با مردم وفادار است و با سرافرازی این مدت را سپری کرده است.

وی کارنامه یک ساله دولت را موفقیت آمیز خواند و اظهار کرد: فرامین رهبر انقلاب همواره قطب نمای دولت انقلابی می باشد تا مسیر دولت رجایی و باهنر که همان شیوه خدمت به آحاد مردم است، طی شود که همان مسیر عدالت، پیشرفت و بازسازی و تحرک انقلابی و جهادی است.

خرم، ارتباط مستمر با مردم، عدالت مندی، فسادستیزی و مقابله با عملیات روانی دشمنان و زدودن آثار آن از چهره جامعه را جزو اولویت های اصلی دولت سیزدهم، بیان و اضافه کرد: عملکرد بسیار درخشان دولت در حوزه سلامت و مقابله با همه گیری ویروس کرونا نشان داد که این دولت برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند که بر اثر همین اقدامات امروز هیچ مشکلی در این خوزه وجود ندارد.

وی به راکد بودن اقتصاد آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم بلافاصله اقدامات و برنامه ریزی های جامع و کامل برای خروج از این شرایط صورت گرفت، یادآور شد: بر اثر همین فعالیت ها امروز در شهرستان تبریز مسافرت های خارجی ۳۰۰ درصد رشد دارد و طی ماه های اخیر هیچ هتلی در این شهر خالی نمانده که موفقیت بس بزرگ به شمار می رود.

خرم اعلام کرد: برای اولین بار در تاریخ گردشگری آذربایجان شرقی تعداد مسافرت های داخلی و خارجی به کلانشهر تبریز از اصفهان جلو زده و همین امر موجب رونق کسب و کار در عرصه های مختلف اقتصادی شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی، از افتتاح و بهره برداری از طرح هایی به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان طی هفته دولت در استان خبر داد و افزود: بر همین اساس نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام شروع شده است و هم اکنون یکهزار و ۵۶۷ پروژه نیمه تمام اولویت بندی شده و برخی به اتمام رسیده و تعدادی نیز در شرف تکمیل و بهره برداری است.

وی تلاش برای ساماندهی، بازسازی و توسعه انرژی در آذربایجان شرقی را از دیگر اقدامات موثر یک سال اخیر نام برد و ادامه داد: در این مدت هیچ گونه قطعی آب، برق و گاز در استان به خصوص کلانشهر تبریز نداشته ایم، در حالیکه پارسال و سال های قبل در همین موقع شاهد قطعی های مکرر بودیم.

خرم، از وارد مدار و چرخه تولید شدن تعداد ۱۰۰ واحد راکد در آذربایجان شرقی طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: امروز به برکت تلاش‌های تیم مدیریتی و اقتصادی استان، تنش های کارگری کاهش یافته و واحدهای مشکل دار صنعتی و تولیدی نیز به تعداد انگشتان دست رسیده است.

انتهای پیام
captcha