تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه «ماه تمام»
کد خبر: 4081918
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه «ماه تمام»

مهلت ارسال آثار بخش مسابقه ادبی رویداد «ماه تمام» تا پنجم مهر خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه «ماه تمام»به گزارش ایکنا، با اعلام دبیرخانه رویداد فرهنگی هنری «ماه تمام»، مهلت ارسال آثار بخش مسابقه ادبی این رویداد تا پنجم مهر تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است: با‌ توجه به درخواست‌های جمع زیادی از هنرمندان برای افزایش زمان مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه ادبی «ماه تمام»، مهلت ارسال آثار شعر و داستان به دبیرخانه این رویداد تا 5 مهر، مصادف با سی ماه صفر تمدید شد.

معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به‌ مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، رویداد فرهنگی هنری «ماه تمام» را در بخش‌های هنری و ادبی برگزار می‌‌کند.

بخش ادبی  این رویداد، شامل مسابقه در رشته‌های شعر کلاسیک، شعر سپید، شعر نیمایی و داستان کوتاه با محوریت شخصیت حضرت اباالفضل‌العباس(ع) با تدبر در سوره مبارکه کافرون، تعیین شده است.

از جمله اهداف این رویداد می‌‌توان به معرفی مؤلفه‌های سبک زندگی حسینی و محوریت آموزه‌های عاشورایی، تعظیم و تکریم شعائر و معارف اسلامی، هویت‌افزایی دینی و انقلابی مخاطبان در مناسبت عظیم عاشورایی حسینی، معرفی شخصیت‌های کربلا، حمایت از هنرمندان در خلق اثر هنری و ادبی با رویکرد اسلامی، انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به عنوان ضرورت زندگی توحیدی اشاره کرد.

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه «ماه تمام»

مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از جمله مشارکت‌کنندگان برگزاری این رویداد فرهنگی هنری هستند.

علاقه‌‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به سایت isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha