تهرانی‌ها خادم زائران اربعین در شهرهای مهران و نجف می‌شوند
کد خبر: 4081607
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

تهرانی‌ها خادم زائران اربعین در شهرهای مهران و نجف می‌شوند

استاندار تهران از ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در شهرهای مهران و نجف اشرف توسط استانداری تهران خبر داد و گفت: روزانه بیش از 70 هزار وعده غذایی بین زائرین امام حسین(ع) توزیع می‌شود.

تهرانی‌ها خادم زائران اربعین در شهرهای مهران و نجف

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری، استاندار تهران در مورد آخرین اقدامات ستاد اربعین این استان، گفت: بیشترین تمرکز تهران در شهر نجف و صحن حضرت زهرا(س) است که روزانه بیش از 70 هزار وعده غذایی بین زائرین امام حسین(ع) توزیع می‌شود.

وی با اشاره به استقرار چندین موکب و محل در اطراف مجموعه صحن حضرت زهرا(س) افزود: پشتیبانی از مواکب استان هم در دستورکار قرار گرفته و هر موکبی که مراجعه کرده برنج، روغن و اقلام دولتی در اختیارشان قرار دادیم.

استاندار تهران بیان کرد: مجموعه‌های مختلف صنعتی و خصوصی استان هم برای برگزاری باشکوه این مراسم کمک می‌کنند، ضمن اینکه شهرستان‌های استان نیز با موکب‌های مختلف در مسیرهای پیاده روی اربعین مسئولیت پر افتخار پذیرایی از زوار سید‌الشهدا(ع) را بر عهده دارند.

منصوری با اشاره به حضور استان تهران در کربلا جهت خدمت رسانی، گفت: دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و دیگر دستگاه‌ها نیز برای برگزاری مطلوب این مراسم کمک می‌کنند، شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران هم فعالیت‌های گسترده‌ای را شروع کرده‌اند و در مجموع استان تهران سهم قابل توجهی در پذیرایی از زائرین دارد.

وی با اعلام این مطلب که استان تهران معین شهر مهران در زمینه ارسال اقلام، کمک نقدی و ارسال ادوات و تجهیزات است، گفت: مراسم جاماندگان اربعین همانند چند سال گذشته در سطح شهر تهران و شهرستان‌ها انجام می‌شود که متولی برگزاری این مراسم سپاه محمد رسول الله(ص)، شهرداری تهران و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی هستند.

انتهای پیام
captcha