اجرای طرح شباب‌الرضا(ع) در بندرانزلی
کد خبر: 4081530
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

اجرای طرح شباب‌الرضا(ع) در بندرانزلی

دبیر طرح ملی تلاوت از پیوستن بندرانزلی به طرح ملی تلاوت قرآن برای نخستین بار خبر داد.

طرح ملی تلاوتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت بااشاره به پیوستن بندرانزلی به یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) افزود: با توجه به تمدید زمان ثبت‌نام تا 10 شهریورماه، نوجوانان و جوانان در گروه سنی 8 تا 15 سال، می‌توانند در طرح ملی تلاوت ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه طرح ملی تلاوت انجام می‌‌شود، ادامه داد: خطه گیلان از ظرفیت‌های بالایی در پرداختن به علوم قرآنی برخوردار است و در سطح استان، استعدادهای نهفته قرآنی وجود دارد که امیدواریم با اجرای این طرح دانش‌آموزان مستعد شناسایی و تقویت شوند.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب‌‌الرضا(ع) امسال به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق تارنمای melitelavat.ir اقدام کنند.

همچنین این طرح آموزشی به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد که پس از ثبت‌نام تا پایان شهریور‌ماه 12 جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha