دستگاه‌های برتر حوزه عفاف و حجاب معرفی و تقدیر شدند
کد خبر: 4081199
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

دستگاه‌های برتر حوزه عفاف و حجاب معرفی و تقدیر شدند

دستگاه‌های برتر عرصه حجاب و عفاف، گروه‌های جهادی مردمی و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده در این حوزه معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، همزمان با هفته دولت، بر اساس ارزیابی معاونت امور دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان انرژی اتمی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور به عنوان دستگاه‌های موفق در اجرای شاخص‌های عفاف و حجاب معرفی و از رؤسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر این دستگاه‌ها تقدیر شد.

لوح تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همین ارتباط به محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، علی صالح‌آبادی، رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور اهدا شد.

همچنین، از گروه‌های جهادی مردمی برتر و در واقع ناظران مردمی حوزه عفاف و حجاب نیز تقدیر شد. مصطفی امیری و غلامرضا مهدی‌زاده و رقیه عباسی جزء جهادگرانی موفق این عرصه مهم بودند.

همچنین، ستادهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده در حوزه عفاف و حجاب نیز معرفی شدند. بهمن شهریاری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، میثم صابریون، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان و سیدابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف استان اردبیل برگزیدگان این بخش بودند.

انتهای پیام
captcha