یکپارچگی مطلوبی در مدیریت قم برقرار است
کد خبر: 4080885
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

یکپارچگی مطلوبی در مدیریت قم برقرار است

استاندار قم گفت: در سطح استان قم از نظر هماهنگی، یکپارچگی و انسجام وحدت رویه، وضعیت بسیار مطلوبی برای خدمت‌رسانی و توسعه در شاخص‌های مختلف شکل‌گرفته است.

سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور امروز چهارم شهریورماه در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی برای خدمات‌رسانی به مردم در دولت سیزدهم شکل‌گرفته است.

وی ادامه داد: مشکلات حوزه بانکی قم در پرداخت تسهیلات از سازمان‌های مرکزی آن‌ها نشات می‌گیرد و این مساله مانع از پرداخت کامل تسهیلات می‌شود.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت جذب و اجرای مصوبات سفر اول ریاست جمهوری، یادآور شد: مقدمات و ستاد سفر دوم ریاست جمهوری به قم در حال شکل‌گیری است.

شاهچراغی با اشاره به برخی از زمینه‌های عقب‌ماندگی قم، ابراز کرد: برخی از عقب‌ماندگی‌های کنونی قبل از انقلاب آغازشده، ولی امید می‌رود در سفر دوم رئیس‌جمهوری بخش دیگری از عقب‌ماندگی‌های ادواری کاهش یابد.

استاندار قم یادآور شد: با توجه به وضعیت کنونی و برنامه‌های آینده، پیش‌بینی رشد قابل‌ملاحظه‌ای در استان قم در دولت سیزدهم می‌رود.

انتهای پیام
captcha