۱۱ شهریور؛ مهلت پایانی ثبت‌نام در طرح شباب‌الرضا(ع)
کد خبر: 4080423
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

۱۱ شهریور؛ مهلت پایانی ثبت‌نام در طرح شباب‌الرضا(ع)

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا (ع)، ۱۱ شهریورماه اعلام شده است.

طرح ملی نلاوت

علی امینی‌، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه مهلت ثبت‌نام در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) 11 شهریورماه اعلام شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام در دوره جدید این طرح که توسط دو مؤسسه قرآنی الرحمن و بنت‌الحسین(س) شهرکرد در استان اجرا می‌شود، آغاز شده است.

وی ادامه داد: طرح شباب‌الرضا(ع) با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در استان و به‌صورت همزمان با کشور برگزار می‌شود که در حال حاضر، کلاس‌های دوره دهم این طرح نیز در دو مؤسسه مجری طرح به شیوه مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

امینی با تصریح اینکه این طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران در گروه سنی ۸ تا ۱۵ سال می‌توانند با مراجعه به تارنمای طرح ملی تلاوت و تکمیل فرم ثبت‌نام به نشانی melitelavat.ir در این دوره نام‌نویسی کنند.

وی گفت: طرح ملی تلاوت به منظور کشف استعدادهای قرآنی نوجوانان براساس تقلید از سبک تلاوت قاریان برجسته جهان اسلام چون عبدالباسط محمد عبدالصمد، مصطفی اسماعیل، محمد صدیق منشاوی و شحات محمد انور از سوی ستاد اجرایی این طرح اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha