ساخت و مقاوم‌سازی ۳ هزار واحد مسکن برای اقشار کم‌درآمد خوزستان
کد خبر: 4080194
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

ساخت و مقاوم‌سازی ۳ هزار واحد مسکن برای اقشار کم‌درآمد خوزستان

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه از زمان تأسیس این بنیاد تا امروز بیش از ۸۲ هزار واحد مسکن ساخته و مقاوم‌سازی کرده است، گفت: در استان خوزستان بالغ بر ۳ هزار مسکن برای محرومان و اقشار کم‌درآمد ساخته شده است.

حجت الاسلام سید اسحاق موسویحجت‌الاسلام والمسلمین سیداسحاق موسوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، به مناسبت به هفته دولت اظهار کرد: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است که هویت آن، هویت انقلاب اسلامی است و یک نهاد به تمام معنا خدمتگذار بوده که از زمان تاسیس به فرمان امام خمینی(ره) در ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ تاکنون خدمات بسیاری به اقشار محروم و کم‌درآمد ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه فلسفه اصلی تشکل بنیاد مسکن خدمت به محرومان و اقشار کم‌درآمد است، افزود: تأمین مسکن محرومان و بازسازی مناطق آسیب‌دیده بر اثر حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله جزء رسالت‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

موسوی ادامه داد: بنیاد مسکن خاکریز اول تمام حوادث است و هر جا که سیل و زلزله رخ دهد بنیاد مسکن در آنجا حضور پیدا می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان با کارشناسان متعدد و حفظ تمام ضوابط وارد صحنه بازسازی می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن خوزستان افزود: بنیاد مسکن در دشوارترین شرایط همواره به کمک سایر عوامل خدمت‌رسان آمده و موجب آرامش تمام دستگاه‌های اجرایی شده و عصای دست آن‌ها در کشور است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن از زمان تاسیس تا امروز بیش از ۸۲ هزار واحد مسکن ساخته و مقاوم سازی کرده است، گفت: در استان خوزستان بالغ بر ۳ هزار مسکن برای محرومان و اقشار کم درآمد ساخته شده است.

موسوی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی بنیاد مسکن در نیمه دوم سال، گفت: بنیاد مسکن شاید تنها نهادی باشد که در نیمه دوم سال، جلسات و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برگزار می‌کند و در کنار این کلاس‌ها هر هفته زیارت عاشورا و جلسات اخلاق با حضور استادان و مدیرکل برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن خوزستان در پایان گفت: مسابقات فرهنگی از جمله نقاشی و کتابخوانی برای کارمندان و خانواده‌های آن‌ها در طول سال در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha