جریان‌سازی فرهنگی نیازمند نقش‌آفرینی مردم است
کد خبر: 4079640
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
استاندار هرمزگان:

جریان‌سازی فرهنگی نیازمند نقش‌آفرینی مردم است

استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مردم در حوزه‌های فرهنگی، گفت: باید در حوزه فرهنگ و جریان سازی فرهنگی برای مردم نقش ویژه‌‌ای در نظر گرفت تا در این حوزه شاهد رخ دادن اتفاقات بهتری باشیم.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، امروز، 30 مرداد، در جلسه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان، اظهار کرد: باید به دنبال انضباط بخشی به فعالیت‌ها در همه حوزه‌ها از جمله در زمینه مسائل فرهنگی باشیم.

وی با اشاره به 5 راهبرد مهم تدوین شده در سند فرهنگی استان هرمزگان تصریح کرد: محورهای مشخص شده در قالب برنامه‌های مختلف تدوین شده که نیاز است برای این برنامه‌ها متولی مشخص شود. باید در حوزه فرهنگ و جریان سازی فرهنگی برای مردم نقش ویژه‌‌ای در نظر گرفت تا در این حوزه شاهد رخ دادن اتفاقات بهتری باشیم.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: باید در نام‌گذاری خیابان و بلوارها توجه ویژه‌ای به مشاهیر استان که درگذشته و یا در قید حیات هستند و در حوزه‌های مختلف برای ارتقای سطح فرهنگ و تربیت نیروی انسانی تلاش کرده‌اند، استفاده شود.

دوستی یادآور شد: در هفته دولت به فرمانداران تأکید شده در افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها به ویژه در حوزه آموزش و ورزش از پیشکسوتان و مفاخر این عرصه‌ها با رویکرد تکریم و ارج نهادن به آنان استفاده شود. بر همین مبنا روبان افتتاح مدارس توسط معلمان پیشکسوت و بازنشسته شهرستان‌ها قیچی خواهند کرد و در افتتاح اماکن ورزشی از پیشکسوتان ورزشی و یا جوانان و نوجوانان قهرمان استان استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha