تأثیر عدم حضور داوران در سالن مسابقات یک امر شخصی است
کد خبر: 4079566
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

تأثیر عدم حضور داوران در سالن مسابقات یک امر شخصی است

رتبه اول مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: تأثیر عدم حضور داوران در سالن مسابقه برای هر متسابق فرق می‌کند و یک موضوع شخصی است؛ برای بنده به دلیل تجربه زیاد شرکت در مسابقات خیلی متفاوت نبود.

محمد خلف‌زاده، رتبه اول رشته قرائت ترتیل چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف قممحمد خلف‌زاده، رتبه اول رشته قرائت ترتیل چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف قم در حاشیه اختتامیه مسابقات که شامگاه 29 مردادماه برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: بنده از حدود سن 8 سالگی در این مسیر گام برداشتم و در این حوزه فعالیت دارم و از همان دوران کودکی در مسابقات مختلف شرکت کردم و نیز برای چندمین دوره است که در مسابقات اوقاف شرکت می‌کنم.

وی در رابطه با قدم گذاشتن در این مسیر و انس با قرآن گفت: تشویق‌ها و حمایت‌های پدر و مادرم و نیز یک طرح استعدادیابی که علی‌اصغر شعاعی قاری بین‌المللی کشور و استاد قرآن در آموزش و پرورش برگزار کردند و آشنایی با ایشان سبب شد به صورت حرفه‌ای در این مسیر فعالیت کنم.

رتبه اول مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف ادامه داد: بودن در مسیر قرآن سراسر خیر و برکت بوده و یقیناً تأثیرات مثبت آن در همه مراحل زندگی شامل حال ما شده و بسیاری از تصمیماتی که در طول زندگی گرفتیم و نیز انتخاب مسیرها تحت تأثیر ارتباط و انس با قرآن بوده که باعث شده الحمدالله انتخاب‌های درستی داشته باشیم و از برکات قرآن در زندگی شخصی استفاده کنیم.

خلف زاده در ارتباط با سطح این دوره از مسابقات گفت: سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبل بالاتر بود و شرکت‌کنندگان از سطح کیفی بهتری برخوردار بودند.

وی اظهار کرد: تأثیر عدم حضور داوران در سالن مسابقه برای هر متسابق فرق می‌کند و یک موضوع شخصی است؛ برای بنده به دلیل تجربه زیاد شرکت در مسابقات خیلی متفاوت نبود و هم‌چنین به دلیل اینکه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در مسابقات به صورت مجازی شرکت می‌کردیم، با این نوع داوری آشنا بودیم و به شخصه در ارائه و قرائت بنده تأثیری نداشت و تغییری ایجاد نمی‌کرد و برایم با زمان حضور داوران در سالن فرقی نداشت.

انتهای پیام
captcha