داوری مجازی مسابقات سراسری قرآن مزایا و معایبی دارد
کد خبر: 4078967
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

داوری مجازی مسابقات سراسری قرآن مزایا و معایبی دارد

حسین یزدان‌‌پناه، متسابق مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن گفت: نبود داور و برگزاری به صورت ضبطی از یک جهت باعث کم شدن استرس افراد کم‌تجربه و از طرف دیگر باعث واضح نبودن کیفیت اصلی ارائه در فیلم و سخت شدن کار داوران می‌شود.

حسین یزدان‌‌پناه، شرکت‌کننده بخش اذان چهل‌ و پنحمین دوره مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حسین یزدان‌‌پناه، متسابق رشته اذان چهل‌‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در مرحله استانی بیان کرد: بنده بیش از ۳۵ سال است که در این حوزه و بیش‌تر در رشته قرائت فعالیت دارم، اما اذان را نیز در کنار قرائت دنبال می‌کنم و در این دوره از مسابقات تنها در رشته اذان شرکت کردم.

وی در رابطه با سطح این دوره از مسابقات گفت: استان قم ظرفیت گسترده‌ای دارد و انتظار ما این است که سطح استان بالاتر از این باشد؛ به نظر می‌رسد که بهتر است پیش از برگزاری این مسابقات کنترل بیش‌تری انجام و قبل از آن، مسابقه دیگری برای گزینش و انتخاب افراد قوی‌تر برگزار شود تا سطح شرکت‌کنندگان و متعاقبا مسابقه بالاتر باشد.

یزدان پناه اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و پذیرش اداره اوقاف خوب بوده، از طریق پیامک و فضای مجازی مطلع شدیم و شرکت‌کنندگان راضی هستند.

وی در رابطه با عدم حضور داوران و ضبطی بودن مسابقات اذان، تواشیح و دعاخوانی گفت: مسابقات چند سالی است که به این نحو برگزار می‌شود، این موضوع از یک جهت برای دوستانی که کم‌تر در مسابقات شرکت کردند و به نوعی تازه وارد این حوزه شده‌اند خوب است و باعث کم‌شدن استرس آن‌ها می‌شود، اما از جهت دیگر شاید آن کیفیت کامل ارائه شرکت‌کنندگان در فیلم مشخص و صد درصد واضح نباشد و باعث شود داوران دقت کافی را برای سنجش از طریق فیلم نداشته باشند، لذا این موضوع برای داوری سخت است و دقت زیادی را می‌طلبد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha