کسب رتبه برتر وزارت تعاون در ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب
کد خبر: 4078778
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

کسب رتبه برتر وزارت تعاون در ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب

بنابر اعلام دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه رتبه برتر ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و اجرای شاخص‌های ابلاغی آن را کسب کرد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در همایش ملی عفاف و حجاب که در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی رتبه نخست را کسب کرد.

احمد نقی‌پوران، سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هم‌افزایی و هماهنگی بین ارکان وزارتخانه و حمایت مدیران ارشد وزارتخانه را از عوامل کسب این موفقیت دانست و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همکاری مضاعف کارکنان با دبیرخانه، این‌گونه موفقیت‌ها در عرصه‌های فرهنگی کشور استمرار یابد.

در این آئین که با حضور هاشمی گلپایگانی، قائم‌مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر و مسئولان عفاف و حجاب دستگاه‌ها برگزار شد، لوح تقدیر رتبه نخست به محمدهادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا شد و احمد نقی‌پوران به عنوان نماینده و دبیر شورای امر به معروف وزارت متبوع آن را دریافت کرد.

در این آئین سیاست‌ها و رویکرد‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای حاضرین تبیین و تشریح شد.

انتهای پیام
captcha