راه‌اندازی کاروان جهادی خدمات رایگان در روستای جمکران قم
کد خبر: 4078677
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

راه‌اندازی کاروان جهادی خدمات رایگان در روستای جمکران قم

مسئول کمیته اصناف و بازاریان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: کاروان جهادی خدمات رایگان به خانواده‌های محروم به نام هزار شهید اصناف قم در روستای جمکران به مدت یک هفته فعال می‌شود که ۱۲۰ نوع خدمت همچون تعمیر ساختمان و لوازم‌ خانگی از سوی جهادگران انجام می‌شود.

روستای جمکران قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از دبیرخانه کنگره ملی شهدای قم، حمید خرمی‌عصر، مسئول کمیته اصناف و بازاریان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم طی سخنانی در خصوص برنامه‌های کمیته اصناف و بازاریان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: در آستانه برگزاری مراسم گرامیداشت یک‌ هزار شهید اصناف قم فعالیت‌های ویژه‌ای برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی ادامه داد: شش هزار و ۹۰ بسته حمایتی معیشتی مزین به نام شهدای استان قم در قالب رزمایش بزرگ ثارالله تهیه‌ شده که بین خانواده‌های کم‌برخوردار استان توزیع می‌شود.

خرمی‌عصر بیان کرد: کاروان جهادی خدمات رایگان به خانواده‌های محروم به نام هزار شهید اصناف قم در روستای جمکران به مدت یک هفته فعال می‌شود که ۱۲۰ نوع خدمت همچون تعمیر ساختمان و لوازم‌ خانگی از سوی جهادگران انجام می‌شود.

وی از برگزاری مراسم یادواره هزار شهید اصناف و بازاریان استان قم در شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: رونمایی از کتاب «نقش اصناف در جنگ» و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شاخص اصناف از جمله برنامه‌های مهم این یادواره خواهد بود.

انتهای پیام
captcha