اعزام زائر اولی‌ها به کربلا از خانه‌های محلات شیراز
کد خبر: 4078366
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

اعزام زائر اولی‌ها به کربلا از خانه‌های محلات شیراز

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس از اعزام زائر اولی‌ها به کربلای معلی به صورت رایگان از خانه‌های محلات در سطح کلان‌شهر شیراز با همکاری این ستاد خبر داد.

حسین پور نورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسین پور نورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس امروز، 24 مردادماه در نشست صمیمی با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نقش ارزنده‌ای برای پوشش خبری و پیگیری مسائل و مشکلات مردم دارند.

وی با بیان اینکه ذیل این ستاد سه بنیاد برکت، 15 خرداد و احسا فعالیت می‌کنند، افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه اجتماعی، بنیاد ۱۵ خرداد که اخیرا به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) الحاق شده است، در حوزه سلامت و بنیاد احسان هم که از سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده است، در حوزه اجتماعی و توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس تاکید کرد: بنیاد برکت حدود هشت هزار و ۲۰۰ مصوبه اشتغال خرد در سطح استان دارد و در حوزه‌های بهزیستی نیز ورود می‌کنیم.

پورنورعلی ادامه داد: توانمندسازی خانواده‌ها در اولویت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان است و گروه‌های جهادی در اجرای برنامه‌های این ستاد نقش مهمی دارند و قابل اعتماد بودن، اخلاص و سرعت عمل جبهه‌های جهادی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌هاست.

وی در ادامه از اعزام زائر اولی‌ها به کربلای معلی به صورت رایگان از خانه‌های محلات در سطح کلان‌شهر شیراز خبر داد و بیان کرد: همچنین با همکاری گروه‌های جهادی در محلات محروم ازجمله سلطان آباد و ... خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس بیان کرد: علاوه بر این‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید پویش مشق احسان ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر در بین اقشار کم بضاعت استان توزیع می‌شود.

پورنورعلی در ادامه با اشاره به سیلاب اخیر در مناطق جنوبی استان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحران‌ها در کنار مردم بوده است و خواهد بود، در حادثه سیل اخیر نیز پس از اعلام وقوع سیل، با همکاری گروه‌های جهادی از مناطق سیل‌زده بازدید به عمل آورده شد و بر اساس میزان خسارت به منازل مسکونی، اولویت‌بندی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا امدادها در ۳ مرحله انجام خواهد گرفت. در مرحله اول با ارسال اقلام امدادی شامل کف کش و لجن کش، بیل، چمکه، کارواش و اقلام غذایی فوری و آب معدنی به مناطق سیل زده، مرحله دوم با ارسال بسته‌های غذایی و در مرحله سوم تامین بخشی از اقلام لوازم خانگی آسیب دیده از سیل و دام های تلف شده، انجام خواهد گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس اظهار کرد: طبخ و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بوده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
لیلا زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۷
0
0
میخام بروم ب کربلا پول ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۰
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید واقعا خدا خیرتون بده اجرتون با خدا واقعا امام حسین من تا حالا شرایط جور نبوده برم اینجایی که شما اعلام کردید هم دیر متوجه شدم و واقعا پولش ندارم برای رفتن به زیارت
captcha