مهارت‌افزایی و اشتغالزایی اولویت برنامه‌های کانون‌های مساجد است
کد خبر: 4078207
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

مهارت‌افزایی و اشتغالزایی اولویت برنامه‌های کانون‌های مساجد است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز اولویت مساجد و کانون‌های آن باید توانمندسازی و مهارت‌افزایی باشد، گفت: ضرورت دارد تا تمامی فعالیت‌های مساجد برای رسیدن به مهارت‌افزایی و اشتغالزایی کیفی‌سازی شود و در این راستا در استان کرمانشاه طرحی با عنوان «طرح باران برکت» اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرحی با عنوان «طرح باران برکت» در استان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت کانون‌های مساجد با محور «توانمندسازی و مهارت‌افزایی» انجام می‌شود و هدف از آن آموزش کسب و کار به نسل جوان مسجدی است.

وی افزود: معتقدیم باید مهارت‌افزایی و کارآفرینی به نسل جوان آموزش داده شود بر این اساس کانون‌های مساجد کرمانشاه اجرای «طرح باران برکت» را در دستور کار خود دارد تا به شناسایی علایق و استعدادسنجی بچه‌های مسجد بپردازد.

حجت‌‎‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: مهارت‌افزایی برای اشتغالزایی ضروری و مهم است و در واقع پیش زمینه اشتغال، مهارت‌افزایی است و باید با جدیت دنبال شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به اینکه آموزش مهارت‌ها در مسیر اشتغالزایی است، گفت: با کار جهادی می‌توان نهضت مهارت‌آموزی را نهادیه کرد.

وی بیان کرد: برنامه فعالیت‌های کانون‌های مساجد باید به شیوه هدفمند طراحی و اجرا شود تا بتوانیم در حوزه مهارت‌افزایی و اشتغال قوی و فعال ظاهر شویم.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان تصریح کرد: در اجرای برنامه کانون‌های مساجد باید متناسب با نیاز مخاطب عوامل برای رونق حضور جوانان در مساجد فراهم شود و این مهم باید مورد توجه مسئولان کانون‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha