فعالان قرآنی مبلغان واقعی دین اسلام هستند
کد خبر: 4077576
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

فعالان قرآنی مبلغان واقعی دین اسلام هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به فعالیت ارزشمند قرآنیان در استان کردستان از آنان به‌عنوان مبلغان واقعی دین یاد کرد و تلاش آنان را برای جلوگیری از تحریف واقعیات در جامعه ستود.

نشست بانوان اندیشه‌ورز قرآنی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 21 مردادماه در نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی که با حضور لاله افتخاری، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان و مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، با اشاره به فعالیت ارزشمند قرآنیان در استان از آنان به‌عنوان مبلغان واقعی دین یاد کرد و تلاش آنان را برای جلوگیری از تحریف واقعیات در جامعه ستود.

وی به اجرای دو طرح ملی در استان کردستان اشاره کرد و افزود: مهرواره «بانور » و طرح «لبیک یا زینب» از جمله‌های طرح‌های در دست اجرای اداره تبلیغات اسلامی در سطح استان کردستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اجرای مهرواره «بانور» در راستای تلاش بانوان محله برای تعالی نهاد خانواده، بیان کرد: این طرح به همت دفتر بانوان بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در سطح تمام استان‌های کشور اجرا می‌شود.

وی تقویت بنیاد خانواده و سالم‌سازی فضای خانواده‌ها در محله‌ها، ایجاد امید در محله با حل مسائل آنها در حوزه خانواده، فعال‌سازی ظرفیت‌های عظیم بانوان مسجدی در حل مسائل خانواده و اصلاح باورهای جامعه در حوزه فرزندآوری و ازدیاد نسل و ایجاد انگیزه در همسران امام برای تقویت نقش شریکه الامامی و توانمندسازی آنان را از جمله اهداف این طرح ذکر کرد.

حجت‌الاسلام رازیانی ادامه داد: به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین با عنوان «لبیک یا زینب» طی هفته گذشته در کردستان آغاز شده است و در راستای اجرای این طرح بانوان فرهیخته، ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان، بسیج جامعه زنان مبلغات، حوزه‌های علمیه، امور بانوان استانداری، هیئت اندیشه‌ورز قرآنی و سایر بانوان استان در این طرح مشارکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به‌منظور لبيک به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به فرمان جهاد تبيين اجرا می‌شود، یادآور شد: بانوان برای مشارکت در این طرح با ارسال عبارت «لبیک یا زینب(س)» به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ در اجرای این طرح همراه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha