روشی نو به پاسخگویی شبهات در موضوع واقعه عاشورا
کد خبر: 4074832
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

روشی نو به پاسخگویی شبهات در موضوع واقعه عاشورا

مدیر چندرسانه‌ای مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات دینی حوزه‌های علمیه از پخش برنامه حسینیه پاسخ خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات دینی، حجت‌الاسلام سیدنژاد، مدیر چندرسانه‌ای مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات دینی حوزه‌های علمیه از پخش برنامه حسینیه پاسخ خبر داد و گفت: با توجه به مأموریت ذاتی حوزه‌های علمیه و تاکید رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تبیین ابعاد عظیم قیام عاشورا، حسینیه‌ پاسخ به شبهات راه‌اندازی و از شب چهارم محرم از طریق تلویزیون اینترنتی پاسخ پخش می‌شود.

وی بیان کرد: از ویژگی‌های خاص این برنامه برپایی جلسه سخنرانی و روضه‌خوانی با رویکرد پاسخ به شبهه است که برای نخستین بار در این قالب برگزار می‌شود.

سیدنژاد افزود: با توجه به اینکه هر ساله با شروع ایام عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، موج شبهه‌افکنی از سوی معاندین در فضای مجازی شروع می‌شود، وظیفه خود دانستیم به برخی از این شبهات در این قالب نو پاسخ دهیم.

یادآرو می‌شود، برنامه حسینیه پاسخ از شب چهارم محرم تا شام غریبان، ساعت ۱۸ عصر، با حضور خطیب ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی و با روضه خوانی ذاکر اهل بیت حجت‌الاسلام والمسلمین کربلایی رسول صدوقی، از طریق تلویزیون اینترنتی پاسخ به آدرسpasokh.tv با ترافیک رایگان پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha