جذب هیئت علمی در «پژوهشکده زن و خانواده»
کد خبر: 4074826
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

جذب هیئت علمی در «پژوهشکده زن و خانواده»

پژوهشکده زن و خانواده» وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای تکمیل کادر علمی مورد نیاز خود اقدام به جذب هیئت علمی می‌‌کند

به گزارش ایکنا از قم، پژوهشکده زن و خانواده» وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای تکمیل کادر علمی مورد نیاز خود اقدام به جذب هیئت علمی می‌‌کند.

دارا بودن مدرک سطح ۴ حوزه یا دکتری دانشگاه، داوطلبان ردیف ۶ لازم است علاوه بر مدرک دکتری دارای تحصیلات حوزوی باشند، دارا بودن حداکثر ۴۰ سال سن از جمله شرایط جذب است.

اولویت جذب در همه‌ ظرفیت‌ها، در صورت دارا بودن شرایط اختصاصی، با طلاب حوزه علمیه، به ویژه خواهران است.

متقاضیانی که دارای اثر علمی پژوهشی و یا کتاب انتشار یافته در حوزه‌ تخصصی مرتبط و مورد تایید ارزیابان پژوهشکده باشند، در اولویت جذب قرار می‌گیرند.

شرط پذیرش داوطلبان خواهر سکونت خانوادگی در قم یا تهران است، داوطلبان برادر نیز متعهد به حضور در قم یا تهران خواهند بود.

منظور از حوزه تمرکز پژوهشی، حوزه‌ای است که پژوهشگر، پس از جذب به عنوان هیئت علمی، بر آن تمرکز و کلان پروژه خود را در آن حوزه طراحی می‌کند؛ رویکرد اسلامی در تمامی پژوهش‌ها و حوزه‌های تمرکز مورد توجه است.

فارغ‌التحصیلان رشته مطالعات زنان، ‌در صورت داشتن اثر علمی قابل قبول در حوزه‌ی تمرکز، می‌توانند در کلیه ردیف‌ها ثبت نام کنند؛ ثبت نام از طریق پورتال پژوهشکده زن و خانواده به آدرس https://wfrc.ac.ir/fa است و تا ۳۱ مرداد ما ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha