راه‌اندازی بازارچه محلی مشاغل خانگی برای عرضه محصولات تولیدی در اردبیل
کد خبر: 4074705
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

راه‌اندازی بازارچه محلی مشاغل خانگی برای عرضه محصولات تولیدی در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: راه‌اندازی بازارچه محلی مشاغل خانگی برای عرضه محصولات تولیدی فعالان این حوزه در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم به عمل آمده است.

یاسر عبداللهی معاون اقتصادی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، نهم مردادماه، در جلسه شورای اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی با اولویت در استان اردبیل به عنوان گامی مهم در ایجاد توجیه اقتصادی بالا و اشتغال‌زایی بیشتر مبنای کار قرار گرفته که در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری قابل توجه و اساسی است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی نظارت کاملی را بر روند جذب و پرداخت تسهیلات بانک‌ها در دستور کار قرار داده‌اند که به همین منظور اقدامات لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاری از ردیف‌های اعتباری جزو اولویت‌های اساسی است که از محل تبصره‌های 16 و 18 قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: همکاری با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به عنوان اولویت اساسی جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که در این زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خرد و خانگی از برنامه‌های استانی است که در این زمینه همکاری دستگاه‌های دولتی و نهادهای حمایتی و بسیج سازندگی و اداره تعاون مورد توجه است.

عبداللهی بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه محلی مشاغل خانگی برای عرضه محصولات تولیدی فعالان این حوزه در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را در این راستا برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha