آغاز پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» در یزد
کد خبر: 4074344
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

آغاز پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» در یزد

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» ویژه آزادسازی مددجویان جرائم مالی غیرعمد برای سومین سال متوالی در یزد آغاز شد.

پویش هر هیئت آزادی یک زندانیبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» ویژه آزادسازی مددجویان جرائم مالی غیرعمد برای سومین سال متوالی در یزد آغاز شد.

هدف از اجرای این طرح تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و ترویج فرهنگ گذشت اعلام شده است.

سیدمسعود عظیمی، مدیر ستاد دیه استان یزد در این زمینه به ایکنا گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده و طی جلسات متعددی که با مسئولان هیئت‌های مذهبی صورت گرفت، پیشنهاد می‌شود تا عزاداران حسینی، هیئت‌ها و صاحبان مجالس روضه درکنارعزاداری پر شور خود، بخشی از نذورات خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده که بی‌شک رهایی هر سرپرست خانواده می‌تواند یک عمر آسایش، آرامش و معیشت خانواده خود را فراهم کند.

عظیمی بیان کرد: در دو سال گذشته که هیئت‌های یزد به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان عزاداری به صورت گسترده را نداشتند، اما شاهد کمک‌های بسیار خوبی از سوی آنها بودیم و در سال جاری نیز انتظار می‌رود در کنار عزاداری پر شور بخشی از هزینه‌ها را نیز صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شود تا همچون سبک غنی سینه زنی و عزاداری یزدی‌ها، مرام آزادگی مردم این استان نیز سرآمد عزاداران کشور شود.

انتهای پیام
captcha