حواله خرید ۴ مورد خوراکی برای ۸ هزار هیئت تهرانی فراهم شد
کد خبر: 4074225
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

حواله خرید ۴ مورد خوراکی برای ۸ هزار هیئت تهرانی فراهم شد

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: ۸ هزار هیئت تهرانی که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند حواله خرید برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازاری بگیرند.

علیرضا فاطمیان‌پور

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری بیستمین رویداد «عطر سیب»، همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین، ۲ پرچم منقش به نام زیبای «یا حسین» در میدان آیینی امام حسین که این روز‌ها میزبان برگزاری نمایشگاه «عطر سیب» است، به اهتزاز درآمد.

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: امروز توفیق داشتیم در میدان آیینی امام حسین، میزبان پرچم متبرک حرم سیدالشهدا باشیم. حال و هوای بسیار خوبی در اینجا حاکم بود و شهروندان عزیز دورتادور این پرچم زیبا را گرفته و همراه با اشک‌های خود، آن را به شیوه‌ای باشکوه به اهتزاز درآوردند. در نهایت، با مشارکت خود مردم، این پرچم در میدان امام حسین نصب شد تا گرمی‌بخش این میدان آیینی شهرمان باشد.

وی ادامه داد: این مراسم در شب زیارتی امام حسین علیه‌السلام و در آستانه فرارسیدن ماه محرم برگزار شد تا استقبال بسیار خوبی از مراسم آیینی سیاه‌پوشان باشد که همه ساله در هیئات عزاداری برگزار می‌شود.

فاطمیان‌پور با تأکید بر اینکه این پرچم برای همیشه در این میدان باقی می‌ماند، گفت: از این به بعد وقتی در میدان آیینی امام حسین قرار می‌گیریم، حس و حال خیلی خوبی پیدا خواهیم کرد؛ چراکه اگر از همین راه دور چشم سر را ببندیم و چشم دل را باز کنیم، می‌توانیم خود را در بین‌الحرمین تصور کنیم.

وی با اشاره به تدارک حواله خرید اقلام خوراکی ویژه ۸ هزار هیئت تهرانی گفت: برای ۸ هزار هیئت عزاداری امام حسین(ع) در تهران، حواله خرید ۴ قلم خوراکی تدارک دیده شده است. براین اساس، برای هیئاتی که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند حواله خرید برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار فراهم شده است.

فاطمیان‌پور تأکید کرد: سایتی طراحی کردیم و از طریق پیامک به مسئولان هیئت‌ها، از آن‌ها خواهیم خواست که وارد این سایت شده و پس از درج مشخصات خود و هیئتشان نسبت به انتخاب مکان‌های خرید اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پایان با اشاره به استقبال خوب مردم و هیئات از نمایشگاه عطر سیب گفت: تاکنون نزدیک به ۴ هزار نفر از مسئولین هیئات تشریف آورده و بن کارت‌های خود را دریافت کردند. اتفاق قابل توجه حضور فعالانه مردم در این نمایشگاه است که برای خرید ملزومات هیئت و مراسم‌های روضه‌خوانی خود آمده‌اند.

یادآوری می‌شود بیستمین رویداد «عطر سیب» با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha