پروژه نهضت ملی مسکن در تویسرکان کلنگ زنی شد
کد خبر: 4073078
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

پروژه نهضت ملی مسکن در تویسرکان کلنگ زنی شد

پروژه نهضت ملی مسکن تویسرکان با حضور استاندار همدان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

سفر استاندار به تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز گذشته ۱ مردادماه در سفر یکروزه خود به شهرستان تویسرکان با همراهی امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی با حضور در  تپه نور الشهدا به مقام شامخ شهدای والامقام گمنام ارمیده در تپه نورالشهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

هم‌چنین در برنامه بعدی استاندار همدان با خانواده سردار شهید حاج محسن عینعلی دیدار و گفت‌وگو و ضمن تجلیل از رشادت و فداکاری شهیدان، از صبر ، ایثار و استقامت خانواده معظم شهدا قدردانی کرد.

هم‌چنین در این سفر یک روزه پروژه نهضت ملی مسکن تویسرکان با حضور استاندار همدان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

حسین افشاری فرماندار تویسرکان در کلنگ زنی پروژه نهضت ملی مسکن در تویسرکان با بیان اینکه در خصوص نهضت ملی مسکن با تدابیر استاندار، شهرستان تویسرکان در اولین شهرستان‌های بود که زمین پروژه تأمین شد، اعلام کرد: ۵۳۰۳ نفر در ثبت نام اولیه نام نویسی کردند که از این ۱۳۹۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند و فرم ج آنها سبز شد.

وی با بیان اینکه تا دیروز ۱۴۰ نفر از متقاضیان در بانک افتتاح حساب کردند گفت: از ثبت نام کنندگان درخواست داریم سریعا به بانک مراجعه و مبلغ اولیه را پرداخت کنند.

افشاری با بیان اینکه امروز مجموعه چهار پروژه ای به صورت همزمان برای ۸۲۶ واحد مسکونی کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن متقاضی محور است و متناسب با افرادی که ثبت نام می کنند ساخته می‌شود.

وی در پایان گفت: برای این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مجری پروژه انتخاب شده و مقدمات واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی فراهم و واگذار شده است.

در ادامه قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان اینکه کمبود مسکن یک معضل اساسی در کشور است گفت: بعد از دولت دهم که توجه ویژه به مسکن داشتند طی ۸ سال دچار خلا شدیم و شاهد کمبود مسکن و افزایش قیمت مسکن بودیم که دکتر رئیسی بدرستی تشخیص و مبحث ۴ میلیون مسکن را وعده داد.

وی با اعلام اینکه جهت پروژه  ۱۰۰ هزاری نهضت مسکن ملی در استان همدان ۱۲۹۶ هکتار اراضی تأمین شده است گفت در شهرستان تویسرکان به دلیل موقعیت جغرافیایی و فضای سبز جهت جلوگیری از تخریب باغات چندین جلسه زیربنایی تشکیل و نقاطی معین شد که آسیبی به فضای سبز نرسد.

استاندار همدان با بیان اینکه زمین برای ۸۲۶ واحد مهیا شده و در صدد هستیم زمین های دیگری را مشخص و الحاق کنیم تا مشکل مسکن شهرستان حل شود اظهار کرد: مدیران جهت تأمین و حل معضل مسکن با نگاه باز و موسع به نیاز مردم نگاه و توجه کنند.

وی در پایان تصریح کرد: باید همه نیازهای مردم را در نظر گرفته و برطرف کنیم لذا نگاه دولت هم همین است، اما رفع مشکل مسکن که مشکلی اساسی است باید. مد نظر و در اولویت قرار گرفته شود.

در ادامه سفر یک روزه استاندار به شهرستان تویسرکان از شرکت فاران شیمی، داتیس، هگمتان دارو و کارخانه در حال ساخت مهان کاغذ بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha