تنوع و گستردگی فعالیت‌های جهاددانشگاهی برنامه‌محور شود
کد خبر: 4072942
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

تنوع و گستردگی فعالیت‌های جهاددانشگاهی برنامه‌محور شود

فرماندار شهرستان نیر گفت: تنوع و گستردگی فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید برنامه‌محور باشد که خوشبختانه این مجموعه در حال حاضر نسبت به جذب نخبگان و استعدادهای برتر اقدامات ارزشمندی را آغاز کرده است.

شهرام محمدی فرماندار نیرشهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارد که بهره‌جویی از این ظرفیت‌ها توسط تیم‌های مدیریتی شهرستان‌ها باید در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: تنوع و گستردگی فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید برنامه‌محور باشد که خوشبختانه این مجموعه در حال حاضر نسبت به جذب نخبگان و استعدادهای برتر اقدامات ارزشمندی را آغاز کرده و درصدد است تا نسبت به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال گام‌های اساسی و هدفمند بردارد.

محمدی ادامه داد: فعالیت‌های پژوهشی و جهاددانشگاهی در سطح کشور به‌صورت گسترده ادامه دارد و باید این خدمات با استفاده از ظرفیت مردمی و نیز اطلاع‌رسانی‌های مناسب در اختیار مردم قرار گرفته شود.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و آموزش استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها گامی مهم برای تقویت فعالیت‌های جهاددانشگاهی ایجاد کرده و در این زمینه ظرفیت نهادهای علمی برای تقویت اطلاع‌رسانی‌ها بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

فرماندار شهرستان نیر افزود: جهاد‌دانشگاهی به‌عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان و نوآور محسوب می‌شود که بی‌شک نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد که در این زمینه با شناسایی نخبگان و جوانان بااستعداد می‌توان مشکلات و موانع را برطرف کرد که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر توجه به شهرستان‌ها و ظرفیت‌های موجود به عنوان یک اولویت مهم و اساسی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در تمامی مناطق استان باشیم.

انتهای پیام
captcha