پیام تقدیر آیت‌الله اعرافی از طلاب جهادگر هرمزگان
کد خبر: 4072934
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

پیام تقدیر آیت‌الله اعرافی از طلاب جهادگر هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه کشور طی صدور پیامی از علما، اساتید و طلاب جهادگر حوزه علمیه هرمزگان که در پی وقوع زلزله در برخی روستاهای بندرلنگه به خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان پرداختند، تشکر کرد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور

به گزارش ایکنا از هرمزگان، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، صبح امروز، دوم مردادماه، با صدور پیامی از علما، اساتید و طلاب جهادگر حوزه علمیه هرمزگان که در پی وقوع زلزله در برخی روستاهای بندرلنگه به خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان پرداختند، تجلیل کرد.

در متن پیام آیت‌الله اعرافی آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم و هو خیر ناصر و معین

سلام‌علیکم

با احترام و عرض تبریک اعیاد مبارک ذی‌الحجه الحرام، آنچنانی که حادثه دل‌خراش زلزله شهرستان بندرلنگه و اندوه از دست دادن و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان، موجب رقم خوردن تأسف و تألم قلبی شده، خروش و شکوه جهادگران حوزوی برای امدادرسانی در گرمای طاقت‌فرسای این ایام خطه هرمزگان، مایه مباهات و افتخار بود.

بر خود لازم می‌دانم از هدایت‌ها و ارشادات آیت‌الله رکنی دامت برکاته در جهت تربیت طلاب فاضل و مردمی شهرستان بندرلنگه و تشریک مساعی یکایک طلاب، فضلا و اساتید ارجمند حوزه‌های علمیه هرمزگان، خصوصاً جهادگران مدرسه علمیه آل‌البیت علیهم‌السلام به واسطه حضور به موقع و ارزشمند در کنار برادران و خواهران اهل سنت روستاهای بندرلنگه و نقش‌آفرینی در جهاد خدمت‌رسانی و رسیدگی به آسیب دیدگان زلزله، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و توفیقات روزافزون همه این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

بی‌شک این حضور مخلصانه و ایثارگرانه در کنار مردم و مسئولین حاضر در صحنه خدمت، نشان بارز حوزه انقلابی و اجتماعی بوده و استمرار سیره و سبک زندگی سلف صالح و حکایت‌گر وحدت بین مذاهب در میدان عمل بوده است. ان‌شاءالله به فضل الهی استمرار این خدمات، علاوه بر تعالی روزافزون آرمان‌های انقلاب اسلامی، موجب نومیدی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی عزیز نیز خواهد شد.

از خداوند متعال رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملت شریف ایران و آسیب دیدگان عزیز را خواهانم.»

انتهای پیام
captcha