مردم محوری اساس کارهای فرهنگی است
کد خبر: 4070474
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

مردم محوری اساس کارهای فرهنگی است

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه مردم محوری اساس کارهای فرهنگی است گفت: دوری از مردم محوری در برنامه و اقدامات مرتبط با حوزه فرهنگ عمومی یکی از آسیب‌های بسیار جدی است.

مردم محوری اساس کارهای فرهنگی است
به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور عصر روز گذشته 22 تیر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به مسئله محور بودن در شورای فرهنگ عمومی، گفت: اقدامات خوب و مطلوبی در استان سمنان در بحث فرهنگی عمومی شکل گرفته که بسیار ارزشمند است.
 
وی ادامه داد: مردم همه جا به انقلاب وفادار بوده و پای کار بودند که نمونه آن دفاع مقدس، کرونا و… است که در این راستا مردم محور بودن برنامه‌های حوزه فرهنگ عمومی در استان می‌تواند به عنوان الگو در کشور مورد استفاده قرار گیرد.
 
قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور مردم محوری را اساس کارهای فرهنگی برشمرد و افزود: دوری از مردم محوری در برنامه و اقدامات مرتبط با حوزه فرهنگ عمومی یکی از آسیب‌های بسیار جدی است.
 
ملکی با اشاره به ضرورت تقویت برنامه‌های فرهنگی در مساجد، اظهار کرد: مسجد تأثیرگذارترین نهاد در اسلام است که بر این اساس باید این پایگاه‌ها تقویت شوند و بتوانیم جوانان را بیشتر به آنان نزدیک کنیم.
انتهای پیام
captcha