ویژه برنامه های عید سعید قربان در حرم بانوی کرامت اعلام شد
کد خبر: 4069422
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

ویژه برنامه های عید سعید قربان در حرم بانوی کرامت اعلام شد

مراسم شب عید سعید قربان شنبه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم و مداحی علی پیله‌وران همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، مراسم شب عید سعید قربان در حرم مطهر بانوی کرامت شنبه 18 تیرماه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم و مداحی علی پیله وران همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می‌شود.

صبح روز عید قربان 19 تیرماه نیز نماز عید به امامت آیت الله سیدمحمد سعیدی رأس ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود؛ قبل از نماز عید نیز از ساعت ۶ صبح مراسم سخنرانی، قرائت دعای ندبه، تلاوت قران و بیان احکام شرعی بر قرار است.

همچنین مراسم قبل از اذان ظهر در روز عید سعید قربان با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین آبادی و مداحی جواد اشعری برگزار می‌شود و بعد از نماز عصر نیز حسن حیدرزاده قمی مداحی می‌کند.

مراسم قبل از اذان مغرب در حرم مطهر بانوی کرامت در روز عید سعید قربان با سخنرانی حجت‌الاسلام مجید همتی و مداحی محمد ریحانی برگزار می‌شود.

همچنین در شام عید سعید قربان بعد از نماز عشا نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و و مداحی محسن بنی‌فاطمی همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha