برنامه‌های مسجد مقدس جمکران به‌مناسبت شهادت امام باقر(ع)
کد خبر: 4068921
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران به‌مناسبت شهادت امام باقر(ع)

مسجد مقدس جمکران این هفته نیز همچون هفته‌های گذشته با برنامه‌های متنوع به‌مناسبت شهادت امام باقر(ع) میزبان منتظران و مهدی باوران است.

مسجد مقدس جمکران به گزارش ایکنا از قم، برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران از روز گذشته 14 تیرماه با برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم قبل از اذان مغرب آغاز و پس از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون و توسل‌خوانی حاج سیدرضا نریمانی برگزار شد.

امروز ۱۵ تیرماه در شب شهادت امام محمدباقر(ع) محفل عزاداری در مسجد مقدس جمکران با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا طباطبایی و مرثیه‌خوانی ‌حاج عباس محمدی‌پور می‌شود.

در ظهر روز شهادت همزمان با پنجشنبه، ۱۶ تیرماه مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی با نوای حاج حسین آل حبیب در میعاد منتظران برگزار می‌شود.

پنجشنبه، ۱۶ تیرماه مراسم کمیل عارفانه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خلج و زمزمه دعای پرفیض کمیل با نوای کربلایی جواد برزگر برگزار می‌شود.

همچنین، میعادگاه منتظران دو ساعت مانده به اذان صبح با مراسم دعای کمیل سحر که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی زمزمه می‌شود، میزبان منتظران و مهدی باوران است.

مراسم ندبه انتظار این هفته نیز روز جمعه، ۱۷ تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع و زمزمه دعای ندبه با نوای حاج مهدی علی‌نژاد از ساعت شش صبح برگزار می‌شود.

پایان بخش برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران زمزمه زیارت شریف آل یس است که از ساعت ۱۹ در فضای این مکان مقدس طنین انداز می‌شود.

یادآور می‌شود، همه این مراسم‌ها از شبکه قرآن و معارف سیما و نیز پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha