اختلال سایبری معاندین بیانگر هدف‌گذاری صحیح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است
کد خبر: 4068431
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
در بیانیه‌ای اعلام شد:

اختلال سایبری معاندین بیانگر هدف‌گذاری صحیح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است

روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اختلال در سامانه‌های اینترنتی این مجموعه، بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد: تلاش مذبوحانه دشمنان و معاندین در ایجاد اختلال سایبری اخیر در سامانه‌ها و بزرگ‌نمایی آن، حکایت از هدف‌گذاری صحیح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسیر جهاد تبیین و نشر فرهنگ غنی کشورمان در سرتاسر دنیاست.

اختلال سایبری معاندین بیانگر هدف‌گذاری صحیح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استبه گزارش ایکنا؛ متن این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایکنا قرار گرفت، بدین شرح است:

باسمه تعالی

طی ساعات ابتدایی روزگذشته (یکشنبه 12 تیرماه) ، شاهد وقوع اختلالی موقت در سامانه های اینترنتی  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بودیم. تشدید اقدامات مخرب  سایبری در سرتاسر دنیا و فعالیتهای معاندین در ضدیت با نشر فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، منجر به بروز این اختلال چند ساعته گردید. ضمن تشکر از دست اندرکاران فنی و متخصصین عزیز بابت احیای فوری سامانه الکترونیکی مذکور و بازگرداندن آن به وضعیت اولیه و طبیعی، فعالیتهای سایبری و مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سر گرفته خواهد شد. به اطلاع می‌رساند که مطابق بررسی‌های فنی و دقیق صورت گرفته، ابعاد خسارت ناشی از این حمله سایبری محدود بوده و عملیات بازیابی داده‌ها به خوبی انجام شده است.

جدیت و اهتمام روزافزون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تبیین و ترویج ارزش‌های ذاتی و اصیل فرهنگی کشور در سطح جهان،  منجر به خشم دشمنان کژاندیش و کوته‌نگری شده است که سالهاست در تلاطم طغیان و مواجهه با ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سردرگم و مستاصل مانده‌اند. دشمنانی که در میدان نبرد فرهنگی و جهاد تبیین خود را روز به روز در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی  و ملت ایران ناتوان و شکست خورده می بینند، تلاش کردند خاک بر صورت خورشید بپاشند، غافل از اینکه اصالت و بنیان مستحکم قرارگاه فرهنگی نظام در عرصه بین‌الملل، روزنه‌ای  برای طردشدگان ملت ایران باقی نگذاشته است.

تلاش مذبوحانه دشمنان و معاندین در ایجاد اختلال سایبری اخیر در سامانه‌ها و بزرگ‌نمایی آن، حکایت از هدف‌گذاری صحیح سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسیر جهاد تبیین و نشر فرهنگ غنی کشورمان در سرتاسر دنیاست. هر چند خشم معاندین  از عزم استوار و اراده  قوی این سازمان در خصوص  تبیین و ترویج فرهنگ غنی کشورمان در عرصه بین‌الملل قابل درک می‌باشد، اما ان شاء الله مسیر طراحی شده و هدفمند کنونی با قوت و جدیت از سوی سربازان ولایتمدار جبهه نبرد فرهنگی با دشمن طی خواهد شد.

بدخواهان فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم اطمینان داشته باشند که چنین اقدامات بی ارزش و مضحکانه‌ای، تأثیری جز افزایش انگیزه و  قدرت این مجموعه فرهنگی عظیم و استوار در پیشبرد اهداف خود نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha