یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در ایران
کد خبر: 4068062
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در ایران

طی 24 ساعت گذشته هیچ فوتی کرونایی در کشور وجود نداشته است.

یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در کشور

به گزاش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۸۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۹۲۱ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۱۷۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۵۸۱ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز هشت هزار و ۳۵۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۱ تیرماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۳۸ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۹۰ نفر ماند. با این حال ۱۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۶۳ هزار و ۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۱۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

انتهای پیام
captcha